Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Usługi

1. Jak działa ipfon?

2. W jaki sposób należy wybierać numer telefonu?

3. Czy istnieje możliwość otrzymania za darmo publicznego numeru telefonu do odbierania i wykonywania rozmów telefonicznych?

4. Czy ipfon planuje zwiększenie ilości obsługiwanych stref numeracyjnych?

5. Czy numery telefoniczne udostępniane przez ipfon różnią się od numerów tradycyjnych?

6. Czy mogę wykonywać połączenia telefoniczne ze wszystkim numerami telefonów?

7. Czy istnieje możliwość śledzenia na bieżąco kosztów wykonanych połączeń (otrzymywania bilingu)?

8. Czy mogę korzystać z ipfon będąc poza domem, na wakacjach, czy też za granicą?

9. Jak zalogować się do systemu ipfon 24?

10. Czy jakość połączeń w usłudze ipfon znacząco różni się od tradycyjnych połączeń telefonicznych?

11. Czy mogę wysyłać tradycyjne faksy przez sieć ipfon?

Konfiguracja bramek i routerów VoIP

1. Jak rozpocząć korzystanie z usług ipfon?

2. Jak skonfigurować bramki Linksys SPA1001, SPA2002, SPA3000, PAP2 i PAP2T?

3. Jak skonfigurować router ADSL Linksys WAG54G-P2?

4. Jak skonfigurować router Linksys RT31P2 i WRT54GP2?

5. Jak skonfigurować router Linksys RTP300, WRTP54G i WRP400?

6. Jak skonfigurować router Linksys SPA2102 i SPA3102?

7. Jak skonfigurować telefon Linksys SPA92x, SPA94x oraz Cisco SPA 3xx / 5xx ?

8. Jak skonfigurować soft-phone Xten X-Lite v2.0?

9. Jak skonfigurować soft-phone Xten X-Lite v3.0?

11. Jak skonfigurować urządzenia marki DrayTek z serii VIGOR 2xxxV i 2xxxVG?

12. Jak skonfigurować telefon IP Grandstream BT102 oraz inne urządzenia Grandstream?

13. Jak skonfigurować bramkę AV168?

17. Jak skonfigurować aplikację Sipdroid na smartfonie z systemem Android?

18. Jak skonfigurować aplikację 3CXPhone na Apple Iphone oraz Android ?

19. Jak skonfigurować telefon Siemens Gigaset A580IP ?

20. Jak skonfigurować bramkę Cisco SPA1xx (m.in. SPA112, SPA122)?

Rozliczenia

1. Jak doładowuje się konto w ipfon?

2. Jak mogę sprawdzić aktualny stan mojego konta billingowego?

3. Jakie są nominały doładowań i okresy ważności konta?

4. Jak naliczane są opłaty za połączenia?

5. Jaka jest opłata za połączenia między użytkownikami ipfon?

6. Czy istnieją jakieś dodatkowe koszty (np. abonament) za korzystanie z usług ipfon?

7. Jakie są koszty połączeń z i do ipfon jeżeli przebywam poza miejscem zamieszkania np. za granicą, czy też w innej strefie numeracyjnej?

8. Ile płacą za rozmowy telefoniczne osoby dzwoniące do mnie na numer ipfon?

Wymagania techniczne

1. Jakie wymagania techniczne muszę spełnić, aby móc korzystać z ipfon?

2. Jakie urządzenia muszę posiadać?

3. Dlaczego zdarza się, że mój rozmówca słyszy echo?

4. Posiadam firewall'a. Czy mogę korzystać z sieci ipfon?

5. Czy muszę mieć stały adres IP, aby móc korzystać usług ipfon?

6. Czy z sieci ipfon można korzystać używając modemu?

7. Dlaczego nie słyszę rozmówcy?

8. Czy w sieci ipfon można wyłączyć prezentację własnego numeru?

9. Z jakich portów korzysta ipfon?

10. Co to są kodeki i jakich używa ipfon?

Rozwiązania typowych problemów

1. Moja bramka VoIP nie chce działać w mojej sieci internetowej

2. Nie mogę wejść do konfiguracji mojej bramki

3. Nie można się do mnie dodzwonić, ale ja mogę dzwonić

4. Nie mogę dokonać doładowania on-line

5. Nie mogę zalogować się do ipfon24

6. Moje hasło do konta SIP jest "ZAKODOWANE"

7. Jakość połączeń jest słaba, moi rozmówcy słyszą mnie z przerwami

projekt: difronte

[zamknij]

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

[Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu]