Usługa Hotline to możliwość automatycznego zestawienia połączenia z jednym wskazanym numerem. Jeśli po podniesieniu słuchawki telefonu w ciągu 5 sekund nie zostanie rozpoczęte wybieranie żadnego numeru, to nastąpi automatyczne połączenie z jednym zaprogramowanym numerem Hotline.
Usługa Hotline jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników bramek i routerów VoIP marki Linksys, którzy w polu Dial Plan swoich urządzeń mają następujący wpis:
(P5<:hotline>|[1-9]xxxxxxxx|0[1-9]xxxxxxxx|00xxxxxx.|920[1-9]xxxxxxxx|90[1-9]xxxxxxxx)
Numer Hotline ustawia się w ipfon24 w Ustawieniach Telefonu -> Hotline.
Dzięki tej usłudze nasze dzieci lub osoby starsze, będące pod naszą opieką, mogą się z nami zawsze skontaktować.
Usługę można także wykorzystać do połączeń z jednym, najczęściej wybieranym numerem.
ipfon - wszystkie prawa zastrzeżone
projekt: difronte
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
[Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu]