Usługi IVR to profesjonalne, ale jednocześnie bardzo tanie narzędzie zastępujące wiele elementów znanych z tradycyjnych drogich central PBX. System składa się w tej chwili z 4 elementów: IVR Player, IVR Menu, IVR Switch, IVR List.
Zaletą tego rozwiązania jest także jego modułowość, dzięki której poszczególne elementy systemu IVR można dublować i łączyć ze sobą, a także z innymi obiektami (np. telefon, fax, skrzynka głosowa, pokój konferencyjny).
IVR Player jest najprostszym elementem systemu IVR, a jej działanie polega na odtworzeniu własnej zapowiedzi przed odebraniem połączenia (np. witamy w firmie ABC, prosimy oczekiwać na połączenie).
IVR Menu to kolejny z elementów systemu IVR. Pozwala na stworzenie automatycznej asystentki (np. prosimy o wybranie nr wew. lub połączenie z sekretariatem: promocje - wybierz 1, fax - wybierz 2, księgowość - 100, itp.).
IVR Switch to następny z elementów systemu IVR. Działanie usługi polega na kierowaniu połączenia w zależności od pory dnia (np. w dni robocze 8-20 dzwoniąc pod nasz numer połączymy się z sekretariatem, a w pozostałe godziny z faxem).
IVR List jest elementem systemu IVR umożliwiającym określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi ma następować kolejna próba połączenia, gdy poprzedni numer nie odbiera lub jest zajęty.
Zapoznaj się z pełnym opisem usług IVR.
Przykładowe zastosowanie i możliwości systemu IVR możesz sprawdzić dzwoniąc pod numer 61 6 222 600 (poł. bezpłatne w sieci ipfon).
Jeśli sprawdzasz system w dni wolne od pracy oraz w dni robocze w godz. 17-9, a chcesz sprawdzić jak zachowuje się w dni robocze w godz. 9-17, to zadzwoń pod numer 61 6 222 610.
Zapoznaj się z dokładnym opisem tego przypadku oraz instrukcją, jak skonfigurować samodzielnie taki system w ipfon24.
ipfon - wszystkie prawa zastrzeżone
projekt: difronte
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.
[Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu]